top of page
Managed Home,
Simple Living
All studios are fully furnished & comes with:
A spacious closet
A desk & chair for work or study
A private kitchenette
A private bathroom
Everything is covered in one monthly payment. Utilities, WiFi, Laundry. You name it, we have it.
Oh, and we almost forgot to mention.. The entire building was completely refurbished last summer, so everything is brand new!
See What Our Tenants Say
-
How do I find a studio?Browse through our studios and choose one you like. After filling out and sending the registration form, we’ll get in touch with you. You’re also welcome to call us directly at +45 53 72 85 85, or to send us a mail at pulse@pulseliving.dk
-
Hvordan finder jeg et værelse?Se vores forskellige værelsestyper og vælg et værelse du kan lide. Vælg ‘Kontakt os’ for at komme til vores kontakt-formular, hvor du kan bestille en fremvisning eller reservation. Vi vender hurtigst muligt tilbage til dig, så snart vi har modtaget din anmodning. Du er også meget velkommen til at ringe til os direkte på +45 53 72 85 85, eller til at sende os en mail på pulse@pulseliving.dk
-
How do I pay?Payment is done by bank transfers. Payment is the last step of finalizing the lease. When the payment has been approved from the Pulse team, you'll get a date for your check-in and additional information about your stay.
-
Hvordan betaler jeg?Betaling sker via bankoverførsel. Betalingsoverførslen er det sidste skridt krævet for godkendelsen af lejemålet. Så snart betalingen er bekræftet af vores Pulse team sender vi dig en dato for check-in og yderligere information om dit ophold.
-
How can I make a reservation?You'll be able to reserve a room for a limited time period while getting signatures for the contract and the payment transfer finalized. When the time limit is closing its end, we will send you a reminder. If the deadline is passed, you lose your reservation and will need to start over.
-
Hvordan reserverer jeg et værelse?Mens arbejder på underskrift af lejekontrakt og overførsel af første betaling, vil du have dit værelse reserveret. Vi vil sørge for at sende dig en opfølgningsmail, hvis din reservation er ved at udløbe. Hvis vi ikke hører fra dig, vil din reservation blive afbrudt, og du vil blive nødt til at starte forfra for at få en ny reservation.
-
Do you need my personal identification?Yes. Besides your signature and approving the payment transfer, we'll also need an image of some kind of personal identification, e.g. passport or driver's license. When you've placed your booking we will ask for you to provide this in a follow-up mail.
-
Skal Pulse bruge mit billed-ID?Ja. Udover din underskrift og godkendelse af betalingen, har vi også brug for dit billed-ID, f.eks. kørekort eller pas. Vi sender dig en forespørgsel om dette i opfølgningsmailen efter du har udfyldt booking-formularen.
-
Hvordan er min opsigelsesklausul?Ifølge standard regler for lejekontrakter, vil du være i stand til at opsige din lejekontrakt når som helst, efterfulgt af en tre måneders opsigelsesperiode (som du allerede har betalt for som del af dit depositum). Herefter kommer der en check-out inspektion med vores Pulse team, og det er det.
-
What is my Termination clause?Following standard rules for lease contracts, you're able to terminate at any time, followed by a three months period from the end of notice served month. After this there will be a check-out session with our Pulse team, and that's it.
-
Hvor meget er mit depositum?Du skal indbetale et depositum på tre måneders husleje. Derudover skal du også overføre et sikkerheds-depositum på en måneds forudbetalt leje samt leje for den første måned. I alt fem måneders husleje.
-
How much is my deposit?The security deposit amounts to three months of rent. To finalize your lease and become a Pulse resident, you'll need to make a transfer of your security deposit, one month pre-paid rent and the first month rent.
-
Can we be staying more than 1 person per studio? Are children allowed?Studios are available only for Single Person Tenancy. Studio Plus and Studio Premium: They are designed to be spacious studios for Single Person tenancy. It is possible for a married or in-relationship couple to rent them. These studios are not suitable for a family of 3 or more. This is as per the guidance we received from Folkeregistret.
-
Kan vi bo flere i et værelse? Er børn tilladt?Vores Studio-værelser er kun tilgængelige for enkeltpersoner. Vores Studio Plus og Studio Premium er designet som rumlige værelser for en enkelt person. Det er dog muligt for et ægtepar eller kærestepar at leje dem. Disse værelser er ikke beregnet til familier på 3 eller mere. Dette er i overensstemmelse med regler vi er blevet bekendtgjort fra Folkeregistret.
-
When do I check-in?Check-in happens on the earliest possible work day in the timeslot of our opening hours. If you're prevented from attending let us know and we'll find a later date for the check-in.
-
Hvornår checker jeg ind?Vi planlægger typisk vores check-in inspektioner i den først mulige hverdag i vores åbningstid. Husk at fortælle os hvis du er forhindret i at komme på vores foreslået tidspunkt for check-in; så finder vi et senere tidspunkt.
-
What if I'm late for check in?You should let us know as soon as possible if you're going to be late for the check-in. We will then move the check-in session to a later date/ time.
-
Hvad hvis jeg kommer for sent til check-in?Sørg for at underrette os så hurtigt som muligt, hvis du regner med at blive forsinket til dit check-in. Så sørger vi for at rykke check-in inspektionen til et senere tidspunkt.
-
In what condition should my room be in at departure?You need to deliver the room in the same condition as it was at the time of check in. When checking-out, together with you, we go through the room and note what needs to be done in order for the room to be in the same condition it was when checking-in. Any expenses needed will be deducted from your security deposit.
-
I hvilken tilstand skal mit værelse være ved afrejse?Du skal aflevere dit værelse i samme stand som da du checkede ind. Når du checker ud vil vi, sammen med dig, gennemgå dit værelse og notere hvad der skal til for at få værelset i samme stand som da du flyttede ind. Eventuelle udgifter til istandsættelse trækkes fra dit depositum.
-
Hvordan opsiger jeg mit lejemål?For at opsige dit lejemål skal du kontakte vores Pulse team via mail. Vær opmærksom på at lejemålet har en opsigelsesperiode på tre måned
-
How do I terminate my lease?You can terminate your lease by contacting the Pulse team by email. Be aware of the termination period of three months.
-
Hvornår skal jeg være ude?Du skal være ude af dit værelse to uger inden din udlejningsperiode udløber.
-
When will I need to leave?You'll need to leave your room two weeks before your lease expires.
-
Hvor ofte er der Pulse events?For at styrke fællesskabet i Pulse, har vi hyppige events af forskellige størrelser.
-
What's included in my rent?Included in the rent is electricity, heating and water, as well as common internet access.
-
Hvad er inkluderet i min leje?El, vand, og varme, samt affaldshåndtering og internet.
-
Er det tilladt at jeg ryger?Nej, det er ikke tilladt at ryge på Pulse-matriklen hverken inde eller ude.
-
Can I smoke?No, smoking is not allowed on the Pulse premises.
-
Can I have pets?You're not allowed to have pets of any kind in your Pulse room.
-
Kan jeg have et kæledyr?Nej, det er ikke tilladt at have kæledyr i Pulse.
-
What if I lose my key?Inform the Pulse team, and we'll make you a new key, charging the cost to you.
-
Hvad skal jeg gøre hvis jeg mister min nøgle?Underret Pulse-teamet og vi laver en ny nøgle til dig, samt sender dig regningen for udskiftningen.
-
Kan jeg få boligstøtte?Ja. Når du har en lejekontrakt med Pulse kan du søge om boligstøtte via Udbetaling Danmark: https://www.borger.dk/Handlingsside?selfserviceId=c986f52f-9037-4769-8b9a-b5d6ff0f76cf
-
Can I get housing benefit?If you are eligible, you can apply for housing benefit (boligstøtte) via Udbetaling Danmark: https://www.borger.dk/Handlingsside?selfserviceId=c986f52f-9037-4769-8b9a-b5d6ff0f76cf
-
Is there a plug-in for TV?No.
-
Er der en kabeludgang til mit fjernsyn?Nej.
-
Kan jeg reservere et værelse for en kort periode?Ja, hvis du har mulighed for at flytte ind i den allernærmeste fremtid (denne eller næste måned). Afhængigt af perioden vil leje ændre sig i pris: For leje i 1 måned: +20% leje. Betalingen er depositum + 1 måneds husleje. For leje i 2 måneder: +15% leje. Betalingen er depositum + 2 måneders husleje. For leje i 3 måneder: +10% leje. Betalingen er depositum + 1 måneds forudbetalt leje + første måneds husleje.
-
Can I book a studio for a short period only?Yes, if you are looking to move in in the near future (during this or next month), however be aware that the prices displayed on our website are for long rentals and there is an additional cost for short term lets.
-
Is there insurance included?No, you will need to get your own household insurance, called in Danish “Indboforsikring”.
-
Er indboforsikring inkluderet i min leje?Nej. Du skal selv sørge for at oprette en indboforsikring.
-
How do I pay for laundry services?You will get a laundry brick when you check in (or order one by contacting Nortec), which you need to activate by downloading the app EVaskeri and creating your account. Follow the instructions on: https://nortec.dk/newlaundry-easypay.
-
Hvordan betaler jeg for tøjvask?Du får en vaskebrik når du checker ind (eller du kan bestille en fra Nortec), som du aktiverer ved at downloade appen EVaskeri, og oprette en bruger. Her kan du se hvordan man gør: https://nortec.dk/newlaundry-easypay.
-
How do I register my address in Tåsingegade 2nd and 3rd floor?If you are a Pulse resident on the 2nd and 3rd floor you will need to contact Folkeregister in order to register your address. You will need to register your address as c/o. Example: for room 236 on the 3rd floor is Tåsingegade 29, 3. c/o 236. Feel free to contact us know if there are any questions or you experience any issues with the above process.
-
Hvordan registerer jeg min adresse for Tåsingegade 2. sal og 3. sal?Hvis du er en Pulse lejer på 2. eller 3. sal, skal du kontakte Folkeregisteret for at registrere din adresse. Adressen skal registreres som c/o. Eksempel for værelse 236 på 3. sal: Tåsingegade 29, 3. c/o 236. Kontakt os hvis du har spørgsmål eller du oplever forhindringer for registreringen.
Pulse on the map
bottom of page